Ansatte

Administrasjon

Stilling: Styrer

Styrer 2 dager i uken.Mandager har Camilla kontortid på Stokka og torsdager har hun kontortid på Tjensvoll. Vikar for pedagogisk leder Solveig 40% på Stokka når Solveig er på skolen.

Stilling: Virksomhetsleder

Virksomhetsleder, fagansvarlig. Barnehagelærer, coach og familieterapeut. Sertifisert i COS Parenting (Circle of security foreldreveiledning tilknytningsteori)

Hakkebakkeskogen private barnehage Stokka AS

Solveig Ask-Kringen

Stilling: Pedagogisk leder

Pedagogisk leder med dispensasjon (pga under utdanning til barnehagelærer - ferdig våren 2024) 60% stilling.

Steffen Knutsen

Stilling: Barnehagelærer

Barnehagelærer 100% stilling.

Ingvild Monsen-Bergesen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Pedagogisk medarbeider 100% stilling. Verneombud på avdeling Stokka.

Alejandra Meniconi

Pedagogisk medarbeider i 100% stilling

Hakkebakkeskogen private barnehage Tjensvoll AS

Bendik Clementsen

Stilling: Pedagogisk leder

Pedagogisk leder i 100% stilling

Carina Helseth

Stilling: Barnehagelærer

Barnehagelærer i 100% stilling

Irina Wu

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Pedagogisk medarbeider 100% vikariat.

Veronica Delcarmen Caceres

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Pedagogisk medarbeider 100%stilling. I permisjon barnehageåret 2023/2024.

Anja Valand

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Pedagogisk medarbeider 40% stilling som ekstra ressurs på avdeling Tjensvoll. Fast tilkallingshjelp/ringevikar utenom.

Michael David Halvorsen

Stilling: Pedagogisk medarbeider

Michael har jobbet hos som pedagogisk medarbeider siden 2007 i 100% stilling. Verneombud på avdeling Tjensvoll.