Barnehagen fyller 20år iår!!! 2006 - 2026

HURRA - HURRA - HURRAAAAAA!!!! Barnehagen fyller 20år og det skal feires!

Vi skal ha en egen festdag for alle barna i barnehagen i begynnelsen av september. Det blir torsdag 3.september på Stokka og fredag 4.september på Tjensvoll! 

Vi skal ha stoooor bursdagskake, masse god mat og morsomme leker for barna. Det blir også hoppeslott og ansiktsmaling og kanskje en liten overraskelse?!!!

Denne dagen kan barna få lov til å pynte seg om de har lyst til det! Dette blir en kjempegøy dag!!!