Vi søker pedagogisk medarbeider i 70% vikariat

Har du lyst til å jobbe i verdens kjekkeste barnehage?

VIL DU JOBBE I VERDENS KJEKKEST BARNEHAGE?

Hakkebakkeskogen private barnehage, Søker pedagogisk medarbeider i 70% vikariat fordelt på 5,5 per dag. Tiltredelse 01.08.2022, med mulighet for oppstart 01.06.2022. Varighet frem til 31.07.2023. Du vil jobbe i team på til sammen 5 voksne, på enten avdeling Stokke eller Tjensvoll. Vi søker derfor deg som er en dyktig medarbeider, som gjerne har erfaring og har evne til å jobbe selvstendig samtidig som du har evne til å samarbeide bra i et team med erfarne folk. Du er initiativrik og trygg, og du må evne å være tilstede i en hverdag full av fart og spenning. Du har evne til å skape en god relasjon til det enkelte barn samtidig som du evner å se hele gruppen. Du er opptatt av "her og nå" situasjonen, og ser verdien i å fryde deg og være nysgjerrig sammen med barna der de er. Du synes nær og trygg relasjon til barna i det daglige er det viktigste av alt, og du er en varm og trygg voksen sammen med dem. Du liker å holde deg oppdatert på innhold og det enkeltes barns behov. Du er flink til å ta del i og gjennomføre planer og oppgaver. Du har gode norskkunnskaper tilsvarende nivå B1 muntlig og nivå A2 skriftlig. Du har godkjent utdanning som barnehagelærer.

Vi tilbyr:

• Lønns- og arbeidsvilkår etter PBL tariff
  • mulighet for barnehageplass
  • faglig utvikling og kurs
  • godt arbeidsmiljø
  • Barnehagen er stengt jul, påske og to uker i juli.

Om arbeidsgiver

Hakkebakkeskogen private barnehage har to avdelinger, en avdeling i Stokka kirke og en avdeling i Tjensvoll kirke. Vi har ca. 20 barn i alderen 1-5år på hver avdeling. Barnehagen er en av byens minste barnehager, og vi stolte av gode resultater på brukerundersøkelsene hvert år. Det å være en liten barnehage gir fleksibilitet og store påvirkningsmuligheter for både ansatte, barn og foreldre i hverdagen. Vi får tett og nær kontakt med familiene og "alle kjenner alle", samtidig som vi får sterk følelse av frihet og egenart. Barnehagens konsept bygger på inspirasjon fra Reggio Emilia filosofien. I tillegg har vi et nært samarbeid med kirken. Vi er opptatt av faglig utvikling for hele personalet og kvalitet i tilbudet, og være varme, trygge, og ikke minst, lekne voksne som er opptatt av å bygge den gode relasjonen til barna. Vi har både menn og kvinner i vår personalgruppe, og et godt arbeidsmiljø! Barnehagen er fast støttespiller for Voantsinapy skolen for vanskeligstilte barn på Madagaskar. Vår visjon er: Kompetente barn og nærværende voksne.

Send søknad med CV til camilla@hakkebakkeskogenbhg.no

Ta kontakt med Camilla Galta ved eventuelle spørsmål: 906 06 773